15 July 2011

semangat aku kuat lagilah

Pedih! Sakit bongok!
kau agak-agak rasa kau tak leh terima lagi orang yang pernah jadi ex-couple kau, termasuk aku, yang mana bermaksud kau takkan menyambung kasih lagi dengan mana-mana ex-ex kau.

Eh jap! Aku ex kau ke??? SILA INGAT BALIK. Bukan ke kau pernah kata kalau boleh kau tak nak aku guna lagi status "ex-couple" tu? Sebab status tu mengguris perasaan kau? So, dengan ini aku mengumumkan aku bukan ex kau. Aku kawan kau, so, boleh kita jalin kasih lagi? SENGAL UBI punye budak.

Apa yang kau nak semua aku cuba turutkan ;
Kau mintak aku datang pada hari-hari yang penting buat kau, aku datang padahal aku sendiri ada kesulitan untuk hadir sebenarnya. Sebab apa? Sebab aku sayang kau bodoh. Eh tak, aku bodoh, kau pandai.
Kau cabar aku kurus balik, aku buat walaupun aku lengah-lengah. Ok. Hari ni berat aku 61kg.
Kau suruh berhenti merokok. YES. aku tipu kau. "SAYA DAH BRENTI DAH". Kau gile dengan status kita yang tak sure ni kau nak aku nak berhenti? Kau tahu tak aku stress?Hah.
Kau suruh aku jangan lepak dengan lelaki je, aku buat. Aku lepak dengan sepupu aku, ex adik aku. Perempuan gak kan? Ape? Kau harap aku  nak lepak dengan perempuan sembarangan? Tak dapat de Jep. Aku yang tak tahan kawan dengan perempuan ke perempuan yang tak tahan kawan dengan aku, aku pun tak tahu. Tu kau kena tanya Miss Betty.

Kau cakaplah macam-macam banyak kali pun takpe. Memang hati aku sakit. Aku rasa macam kau tengah toreh-toreh hati aku dengan pisau jek. TAPI aku dah cakap kan, AKU AKAN TUNGGU KAU. Aku dah masak dengan perangai kau Aky. Aku tahu apa yang boleh dan apa yang tak boleh bagi kau. Kau jangan ingat aku nak give-up. EH tak mungkin...

Thanks eh sebab jumpa aku Rabu lepas kat McD. Sedapkan makan GCB aku belanja tu?
Thanks jugak sebab last minute kau bagitahu nak jumpa, sebab aku baru nak gerak gi klinik amek MC. Tapi cancel, terus pecut pergi jumpa kau. Sebab aku tahu kalau aku takde pada masa yang ditetapkan, kau merungut macam dunia nak kiamat, paling tak kau balik kan? -----> Sebab ni lah MC 2 hari aku jadi sehari je. AKU TERPAKSA SCAN edit segala apa yang boleh untuk jadikan 2 hari.
Thanks gak sebab paksa aku makan makanan yang berkalori kat McD tu. Jangan risau, berat wa turun, tak naik sebab wa dah gi bakar balik. SENGEH.

budak botak kena keluar pakai cap. HAHA
Jgn gigit bibir camtu! Tak tahan i tengok! Grrrr...
THANKS DIEYA. Sebab memainkan peranan kau sebagai mamapaparazzi dengan baik sekali.

No comments: