18 July 2011

dup dap tak tentu pasal

Aky, hv a safe trip to Perlis. 
Saat ni, mungkin Aky tgh lunch kat R&R Seremban. Keje gile kalau aku nak lunch kat sana jugak.Kalau ikut hati memang nak, tapi.... (mengeluh je lah~). Lainlah kalau atas permintaan. Dia makin jauh nampak..KE HUJUNG MALAYSIA! APELAH NASIB... Sejak pagi lagi aku nervous. Sejuk je tangan ni. Laju je degupan jantung. Resah gelisah. Janganlah ada apa-apa jadi kat dia.

You saka, pergi jauh-jauh...!
Arwah jiran aku ada saka. Dah mati, anak tak nak pulak amek saka tu. So sekarang saka tu ada dalam rumah tu. Jumaat lepas, sorang kawan adik aku dah nampak. Mak pulak kata saka tu kacau orang yang menyewa umah tu, sbb tu orang tu dah pindah. Dia kacau jiran sebelah sana jugak. Main paip la, main tinjau-tinjau lah. 2 hari ni nasib aku baik sebab rumah aku ramai orang. Tapi malam tadi, aku susah gila nak tidur. Ada lak bunyi-bunyi dari bilik abang aku. Nak tinjau takut. Last-last aku sms je adik aku suh check bilik tu ada apa-apa tak.. HEHE. Jangan dia kacau aku dah lah. AKU TAK KACAU DIA KOT! 
  
Rasa bersalah kat MAK!
Kerana akak ipar yang sorang tu(bini Angah aku), aku lepas marah, ngamuk-ngamuk kat mak. Aku tengah marah memang macam ni. Lebih-lebih lagi kalau aku baru bangun tidur. FYI, 2 jam lepas aku dah bangun pun still lagi BARU BANGUN OK..

Baru-baru ni aku beli seluar utk pakai gi gym. Aku sure gile seluar tu ada lagi kat ampaian masa aku nak pakai malam aritu tapi tak jadi sebab basah lagi. Tetiba semalam, seluar tu takde! MISSING IN ACTION! Aku hanginlah! Sape lagi yang nak amek atau teramek kalau bukan pompuan tu. Aku selongkar 1 rumah, sambil mulut menyumpah seranah pompuan tu. Aku tak fikir dah perasaan mak aku, sebab aku MEMANG NAK mak aku tahu yang aku sebenarnya TAK SUKA POMPUAN tu! Macam-macamlah aku kata. memang kalau tuan punya diri dengar mmg tak mau balik lagi umah mak aku. Mak aku tu sayang benar menantu dia tu. Macamlah baik sgt. Mesti ada sebab kenapa aku tak suka dengan dia. Dari kecik kot. Bila aku tak suka, tak mustahil sampai mati pun aku tetap tak suka. Aku paksa mak call dia tanya pasal seluar aku tu. Mula-mula mak tak nak, bila aku da bising2, mak call gak. Mak kata dia tak amek. DASAR PENIPU punye betina. Takkan lah tang2 tu gak hang bleh kata sure takde, padehal hang tak gi check pun beg hang! Last-last aku pergi gym dengan ketensionan yang melampau & mak aku bagi duit beli seluar baru. Malam tadi aku balik aku tengok mak macam demam je. ALA! SORRYLAH MAK! Bapak aku pun bising-bising gak pasal pompuan tu. Anak dia main remote tv, hilang. Tak jumpa. Tapi mak tak nak call pompuan tu sebab "ala nanti kecik hati Fairuz tu, balik sini sekali sekala je." LANCAU lah ai.

BUKAN SEKALI ni je dia buat hal dengan aku. Dulu aku kecik2, dia lom tunang pun dengan angah aku, dia de ejek aku. Beberapa tahun lepas, ada ke patut towel aku dia jadikan kain lap kaki. PUKIMAK TUL POMPUAN TU. Towel aku yg bersidai tu jatuh je kot?!! MEMANG KAU CARIK KEBENCIAN AKU LAH. Kau silap orang kalau nak carik pasal.

No comments: