04 July 2011

Rindu Terubat

1 Julai 2011.

TATU PDRM kat Stadium Paroi. Aku pergi. WAJIB ! Siap tengok raptai lagi sehari sebelum tu. Semua atas permintaan Marzuki.

Oleh kerana Marzuki terlibat sama dalam TATU tu, aku pun memaksakan diri datang. Kalau tak, malas lah hai. Marzuki buat persembahan kawad tanpa perintah. Diri depan sekali lak tu. Saje je nak suh aku tambah excited kan ?! 
gambar Marzuki setengah je. hasil carian Mr. Google !
Memang aku excited sgt-sgt. Sebelum dia keluar buat persembahan, tah nape aku yang nervous pulak . Dia plak tak text-text pun sampailah habis kawad. Lega. Ingat dia dah lupa aku. Aku pun berjalan dengan sepantas yang boleh pergi kat belakang Minangkabau tuh. Gila segan dow, lalu depan orang ramai gila babi punye. Sampai-sampai dia takde, dia kena masuk padang. Lagilah tambah nervous aku time tu. Tangan ni sejuk gila dah. Cam nak nangis pun ada nervous punye pasal. 

Tak lama lepas tu, aku nampak kelibat sang pujaan hati. Ehem2 ! Berlari dapatkan dia. TET! Terganggu di situ. Masa cemburukan kitorang lah. Dia nak cepat lah pulak. Tapi sempat amek gambar dengan dia ! I lap u lah ! Parkinson aku kejap. Dieya & Betty je tahu seParkinson mana aku masa tu.





Gambar atas ni cam kabur skit kan? Tapi bolehlah dari takde lansung. Memory cardlah ni. Problem time diperlukan !


Beribu-ribu lemon TERIMA KASIH untuk Miss Betty Latif ! sebab tolong amek gambar kami senyap-senyap. Eh, aku tak marah, aku saaaaaayanggggggggg kau ! Nasib baik masa tu aku tak huduh. Muah muah muah .

Sesambil tunggu Marzuki serah senjata bagai, aku, Betty & Dieya buat TATU kitorang sendiri kat situ. Orang pun dah lengang , eh memang tinggal peserta je kot. Kitorang je orang luar. 
9hb ni penutup latihan polis dia kat Jempol. Marzuki tak bagi datang, katanya bukan dapat jumpa pun & acara tu dari pagi sampai petang. Tunggu dia balik 11hb. Menghitung hari lagi lah aku.

FA : Janganlah Kau tarik kegembiraan aku ini . . .

2 comments:

Betty Latif @ BL said...

nsb bek gmbr candid tu lawa..klu x mst ko dah mrh2 aku kn3?

Fieza Areyza said...

hehe :D
haruslah aku marah klu muka aku huduh masa tu...kena crop pic marzuki je lah npk eh..