30 July 2011

Happy birthday Fieza Areyza!

Siapa yang baik hati hadiahkanlah saya ini
----> tak malu mintak hadiah kat orang : P

so cuteeeeee...
Ucapan buat diri sendiri :

Selamat hari lahir yang ke 22. Dah tua aku ye. Tapi maintain remaja. Taknak ngaku dah dewasa. : P
Apesal cepat sangat dah 22 tahun ni? Kan best maintain muda remaja ---> 19 tahun je. Tak naik-naik.
Semoga aku dapat apa yang aku inginkan. Insyaallah.

Ya Allah panjangkanlah umurku, murahkanlah rezekiku, mudahkanlah perjalanan hidupku dan berilah jodoh yang terbaik buatku. Panjangkanlah juga umur kedua-dua orang tuaku yang telah melahirkan dan menjaga aku.

Melaka... Tunggu aku! Aku datang lagi sana untuk birthday aku tahun ni.. Semoga perjalanan aku & kawan-kawan baik-baik saja. Kita enjoy!

2 comments:

Budakperlop said...

hAPPY BIRTHDAY~...

Fieza Areyza said...

Petai : huih lmbtnye ko wish. da lepas lah. ouh mesti kes ko xon9 kat kampung kan?kan?THANKS k