12 July 2011

Adik tak sama DNA

Dalam entri ni, aku mention adik-adikku tak nak teman aku pergi Jempol.

Macamlah aku banyak sangat adik kan?

Sebenarnya aku ada sorang je adik LELAKI. Nakal nak mampos. Kadang-kadang bila aku marah,da tak leh sabar aku rasa cam nak amek pisau nak bunuh je dia. Tapi aku sayang dia ni...

Nama sebenar : Hafiz bin Ithnin
Nama fofular : Telek
Umur : 17

Umur baru 17 berlagak cam orang besar. Benci aku! Kadang-kadang dia ni gedik yang amat. Sebab tetibe beliau akan balas sms aku, panggil aku baby lah, sayang lah.. Siap I LOVE U lagi. GELI LAH GILE! 

Hari-hari kerja beliau : Dah petang baru bangun tidur, tgk kartun, makan, mandi, merayau, lepak depan umah seramai yang boleh, bukak motor, pi lepak kdai makan, dah azan Subuh baru balik. Begitu lah hari-hari.

Kawan-kawan beliau, adik aku jugak. Tapi tak semua lah. Mana yang agak-2 mampu buat hati aku cool je macam mereka2 ni :

 
Nama :  Nishar
Umur : 16
:: Menjadi faveret no. 1 aku. Sebab dia cute sangat. Baik je budaknya., dengar kata. Aku suh gi kedai dia pergi. Tak macam adik aku tu. Pemalas. Memang aku tak reti lah marah dia. Sebab muka dia muka innocent.
Nama : Fazri @ Pali
Umur : Tak sure
:: Baru je masuk faveret list. Kalau nak pow kok tang kat dak2 ni, kat dia je boleh sbb dak2 lain mane de rokok! Kadang-kadang tgk dia ni ensem gak. AHAKS. Beliau panggil aku Benyet! Sebab aku merengek-2 cam BODO sbb Marzuki tak mizkol aku.
Nama : Eira
Umur : 16
:: Bekas awek Telek. Tapi hubungan cinta diorang aku rasa tak lama lagi sambung la kot. Kalau dah hari-2 berkepit ..

No comments: