28 July 2011

No GOODBYE-GOODBYE


 sebelum dia pergi, 
aku tak cakap pun goodbye
sbb goodbye ibarat aku rela dia tinggalkan aku
dan aku takut goodbye yang aku ucap 
akan jadi goodbye yang terakhir

Dia kat utara
aku kat selatan
tanpa tengok peta pun tahu berbatubatu jauhnya
bila jauh macam ni,
aku rindu sangatsangat
bila dia tak sms,
aku setia menunggu
bila dia diam,
aku mulai bimbang
kerana aku takut…
takut…
dia lupakan aku ... 

Dia dah lupa aku ke?
Mana sms dia?!!!

:: Tengok episod ke berapa tah drama Dewa Cinta, babak June tegur Iqbal pasal goodbye tu, aku  pun terbelajar untuk tak ucap bye kat dia, aku ganti dengan salam-Assalamualaikum. Lebih baik kan bagi salam? Hati aku pun puas. Kalau sebelum ni pun aku cakap goodbye, tak pernah la dia balas bye jugak, terus je letak! Salam dia jawab pulak, so takde ah sumpah menyumpah kuar dari mulut aku lepas panggilan ditamatkan mcm sblm-sblm ni. ---COOL----

FA : Tunggu birthday aku Sabtu ni...

No comments: