31 May 2011

Pencarian Dunhill Nanocut yang comel gile

Pagi Senin semalam, atas almari aku ada sebatang rokok dunhill nanocut secomel yang boleh! Kecik, halus je. aku ni pantang ada benda kecik comel2 nih. Tertanya-tanya gak aku sape yang bagi. Takkan abg aku Anas tu kot kan? Aik, takkan adik aku si Telek pulak ? Abis takkan rokok tu muncul tah dari mana pulak kan? Ok. Telek kata Anas yang bagi.  Pelik? Cam menggalakkan aku merokok je ? Takpe2. aku try la sebatang tu semalam. Tak la sepuas hisap rokok saiz biasa, tapi disebabkan saiz dia yang sangat comel tu, aku jadi geram sangat-sangat! 



kotak dia pun sangat comel !

Sape tahu kat mana ada jual rokok dunhill nanocut ni. Tolonglah aku kot2 korang tahu mana ada kedai yang jual rokok import ke ? Sebab aku carik kat kedai biasa, memang confirm lah takde kan ? 7-Eleven aku tak carik lagi.

Takkan aku nak dok tanya Abg aku mana dia dapat kot. Tak pasal-pasal je aku kena pok pek pok pek kang. Adik aku lagi tak leh harap. Dia dapat sekotak Dunhill Nanocut tu, ada ke patut dia bagi aku sebatang je! Kureng tul.

P/s : gambar diatas hasil carian Mr Google. Kotak yang ada kat aku dah kemek. X cun nak upload kat sini.

FA : Site office aku ada harimau. Biar betul !!!!!!

2 comments:

Betty Latif @ BL said...

bia betik ade rimau??!

Fieza Areyza said...

klu ikut citer cina tu, begitu lah~
tapi tak disahihkan lg citer dia tu