26 May 2011

aku tak boleh terima ketidakadilan ni

Aku stress sangat sangat ! Dah 5 tahun aku mulakan hidup baru. Hidup yang aku ada sekarang. Tapi kenapa perkara yang dah jadi sejarah tu datang lagi menghantui hidup aku ni. Dunia ni tak adil! Aku ingat aku dah jumpa satu sinar baru untuk aku teruskan hidup. Ternyata aku salah. 

Aku takut, takut kalau-kalau hidup aku berakhir disini. Ya Allah, kenapa Kau tak biarkan aku teruskan hidup baru ni dengan tenang ? Kenapa Kau harus kembalikan semua ni ?

Susah payah aku tebalkan muka dengan semua orang, aku balik kpd keluarga, aku tepis tohmahan orang, aku bina balik hidup aku dengan sendiri, dan macam-macam lagi, ini yang aku dapat sekarang ? ! ! !
aku tak tahu apa aku nak buat sekarang. Penipuan aku yang jadikan pengakuan dulu boleh ke diubah jadi kebenaran ? Kalau tak boleh macam mana ? 

Ya Allah tolonglah, jangan musnahkan hidup aku sekali lagi. Biarlah je lah aku dengan kehidupan aku yg sekarang ni. Aku tak nak bina hidup baru lagi. Ingat senang ke aku nak harungi semua tu sendirian? Aku tahu aku dah buat salah, tapi kan aku dah menyesalinya ?

2 comments:

Betty Latif @ BL said...

weh!ape cer??

Fieza Areyza said...

tah la betty.
kehidupan lama mhantui hidup aku lagi.
nk citer kat ko, tp ianya satu perkara y memalukan :(