04 May 2011

Hukum karma

Baru lepas jenguk profile ex aku. stalker ouh stalker
Dia post kat wall dia :
"Ade yg baru yg lame dilupakan.. Untung laa"
Aku kesian sebab aku rasa dia tengah sedih kot. Status relationship dia pun dah tukar single. Tapi PADAN MUKA ! ! !

Aku sempat la comment kat situ : Hukum karma :)
Aku harap dia sedar la aku perli dia. Sebenarnya nak je aku taip pepanjang camni :
Tu la awk, padan muka. Dulu awk putus ngan saya xde kesian punya kan? Pastu ada ke takde yang baru pun, awk bukan ingat kat saya pun kan? saya je 24/7 ingat awk, meratap perpisahan yg awk mintak, bertahun-tahun sayang lagi kat awk. Tapi awk camtu jugak. Takde mendenye ingat kat saya. Skang awk rasa x bila org kite masih syg (yg mana dah jadi ex masa tu), lupekan kite bila ada org baru? Sakit kan? Perit, pedih, rasa cam kena tusuk-tusuk ngan pisau je hati tu kan? Hukum karma. Apa yang awk buat saya dulu, awk dapat blk. Thumbs up!
Ha camtu la aku nak taip sebenarnya. Tapi disebabkan aku comment dia pun guna klon aku, kang pelik lak dia. * GELAK KECIK *

Tapi takpe, aku dah lama maafkan dia. Cuma tadi aku emo sikit je sebab teringat balik waktu dulu-dulu.

FA : Andai dia ingat aku & nak sambung balik takde gunanya pun kalau ada tentangan dari keluarga :P