25 August 2011

Kurang dari 12jam bersama Sandy

Semalam tiba-tiba abang aku & Telek balik. Semata-mata sebab nak bawak balik seekor anak tupai. Anas beli dari orang asli kat Karak tu. Ala tupai biasa je. Jadi lah.. nak sangat sugar glider kan, tapi mahal nar. Anas pun tak nak belikan untuk aku. Last-last dia beli tupai tu je. memang baby lagi. mata pun tak bukak lagi.

Ceh.. siap dah berangan dah pasni nak bawak jalan-jalan macam orang bawak sugar glider mereka jalan-jalan.


betty & farid bagi nama Karim. lepas tahu betina, farid kasi nama Kamariah. Adoi. Tak cool lansung.

Aku bagi nama Sandy, nama watak Sandy dalam Spongebob uh.

Tapi Sandy dah mati! Lepas sahur, aku tengok dia dah tak gerak. Huaaaaa .... :'(
#Sedih

Angan-angan nak bawak jalan-jalan mati kat situ. Nasib baik sempat amek gambar masa dia hidup.

sudah keras woo..

2 comments:

Budakperlop said...

ko pembunuh...
ko xbagi minum susu kat die ker?...apo la..

Fieza Areyza said...

da aku plak pembunuh,
da ajal dia nk wt cmne.. huk huk