16 August 2011

Kau dengan aku sama dengan je


Aku cuma nak kau faham
Sebab aku rasa kau memang boleh faham
tapi kau tak nak fahamkan apa yang aku nak kau faham
sebab satu,
kau nak aku faham kau seorang je
faham perasaan kau
faham hati kau
faham keadaan kau
perasaan aku?hati aku?keadaan aku ada kau cuba selami dan fahami?

Aku dah cukup faham dengan apa yang kau nak aku faham,
dengan apa yang kau nak aku tahu pasal hati kau.
Tapi cuba kau faham hati aku pulak
Sebenarnya kan, kau patut boleh rasakan apa yang aku rasa
Sebab kau dengan aku lebih kurang je
Aku sayang ex aku *kau lah tu
Kau pulak sayang lagi ex kau
sepatutnya kau boleh fikir apa akibat & rasa yang aku tanggung atas tindakan & kata-kata kau
cuba kau lah.. ex kau buat perkara yang sama yang kau buat kat aku pada kau
aku bajet kau mesti frust gile.
sebab aku pun frust gile bile ex aku yang aku sayang sekali lagi ni buat aku macam ni.

Tapi sekarang kau ingat hati kau je, sebab tulah kau dengan selambe dek je mengungkap kata-kata
yang melukakan hati aku
yang buat aku nak nangis tapi tak tkeluar air mata ni
buat hati aku yang dah berjahit bertampal ni terkoyak lagi

Aku tak pernah pun cuba untuk sakitkan hati kau
Aku tak pernah pun cuba luahkan apa yang aku rasa
kecuali kau yang mulakan
kalau boleh aku nak pendam tapi tiap kali tu kau yang mulakan  
*aku sure gile kau yang bukak topik pasal perasaan
kau yang cerita tentang ex-ex kau
tentang apa yang kau lalui
lepas tu baru kau bagi aku peluang nak cakap pasal hati aku
tapi aku baik, aku tapis-tapis semua kata-kata aku
sebab aku taknak sakitkan hati kau


Ah. aku nak ignore kau. tak tahu mampu ke tak mampu ke aku bertahan tanpa mdengar suara kau

*padahal aku de record call kite
mampu ke aku tak dengar khabar kau untuk sehari


Kita mungkin tidak pernah berhenti mencintai seseorang, tetapi kita belajar untuk memendam perasaan itu ke dalam sudut yang paling dalam - LordZara



No comments: