26 August 2011

hari raya dah dekat

selepas berhari-hari, akhirnya dapat gak aku call dia balik. yeah! tapi sedih ar dengar suara dia. sayu hati aku. nak nangis tapi tak reti. cuma boleh tumpang kecewa sama je. mintak dia banyak-2 sabar.

ah! memang tak boleh lah. nak sedih jugak, nak sedih jugak.... #hentakkaki

hope hari ni pegawai dia baik hati bagi dia balik. fuh..fuh.. #tiupsikit.

 

weyh, gaji aku tak masuk lagi. apa barang aku dah beli? beg sandang! yup. beg ni takde pun dalam list shopping. tetibe je. ni la salah satu sebab bajet lari. bengong fieza ni. gaji ouh gaji bila nak masuk dalam akaun bank aku ni. aku nak gi shopping sabtu & ahad. lau tak, jadual aku lari lah.

tengok, siap ada jadual tu. yela, aku busy buat kuih sampai benda lain tak bikin lagi. memang hari ni sampai pagi subuh nak raya tu tak cukup rehat lah aku. shopping, bikin almond london, tukar minyak itam, tukar tayar, cat bilik (kaler hijau weyh)... peh banyak kan?

bila assistant aku nak masuk kerja lagi nih.

No comments: