18 April 2011

tiada lagi sayang untuk orang macam kau

Kau ingat kau siapa?
Aku selalu sakitkan hati kau?
Huh!
Tak tahu plak
Aku ingat selama ni kau je yang
banyak toreh-2 hati aku
Umpama orang takde hati dan perasaan
Ouh ada hati dan perasaan rupenya.
Maaflah aku baru tahu

Serius lah~ dari dulu kau adalah pelakon terbagus!
tak sangka tul.
Orang aku kenal rupanya perangainya macam ni
depan baik
belakang kutuk-2
& apa-2 je la lagi yang ada di sebalik topeng kau tu
Tak tahu la ko kutuk ape lagi kan selain apa yang aku dah tahu

Aku sedih, sakit hati, rasa cam nak bunuh je kau tu
Tapi tak boleh la. ada undang-2.. & aku ada hati perut.
Kang mati ko kang, mak ayah ko sedey... Kang buah hati ko kempunan tak sempat dating :D
Eh nnt aku masuk penjara plak ? Ish tak nak la!
Tapi aku lega 
sekarang aku dah tak sayang kau lagi
Kau dah hilang layanan special itu. Harap maklum.

Aku tak mahu doakan kebahagiaan kau lagi
Cukup la doa-2 aku yg aritu. Kot doa aku tu Allah nak makbulkan la ..
Hanya aku boleh kata, bila aku takde nanti kau fikirlah baik-2.  
Sebab kalau aku ada, otak kau tak jalan
Cubalah jadi matang.


Aku bakal mengucapkan selamat tinggal kepada Seremban. Insyaallah, kalau ada rezeki disana :D

No comments: