18 April 2011

Adam Ouh Adam

Lalalala~ Aku dah tahu siapa dia 'Adam' yang aku carik-2 selama hari ni.


Nama dia Azwan Kombos (AK) rupenya. dah jadik frens fb dia.. Apun, sila jeles. Susah gak nak carik info pasal dia ni. Dari mula kerja sampai la pukul 10.30 pagi tadi aku dok tengok balik cerita Gadis Semasa Sunsilk.

AK ada berlakon dalam Lu Pikirlah Sendiri the Movie & Belukar. Opps dua-dua citer ni aku tak tengok lagi. Baru-baru ni dia berlakon dalam Gadis Semasa Sunsilk yang ditayangkan setiap hari Selasa pukul 6 petang kat TV3. Dia pegang watak Adam. Ha... Comel la dia dengan slang Sabah dia. Apa-2 pun dia mmg cute gile.


16 hb hari tu aku pergi Konsert Gadis Semasa Sunsilk kat Orange Dragonfly Club dengan Dieya, Apun & Wana. Best la jugak. Tak rugi kitorang pergi. Kitorang tak diri kat dance floor. Kitorang dok kat tingkat atas.


Huuu.. dapat tengok live idola aku, Mimifly ONE. Hah ONE memang gempak la. Caya la beb! Dapat tengok 'Adam' jugak :D

snap dr tingkat atas... xsempat snap masa dia pandang atas : (

Apun : i dah cakap, i yang akan buat dulu entri pasal ni :P

3 comments:

missCONCLUSION said...

ke'jealous'an melanda , huh !!!!!

Fieza Areyza said...

da agak da...
hehe

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahhaa...