27 March 2012

You're the only one that I want

betul jugak cakap betty. ni semua DUGAAN. takyah layan marzuki tu.
untuk sehari dua yang lepas, ya aku mengaku keraguan ada singgah kat kepala aku. BETUL KE AKU DAH MOVE ON? APA MARZUKI NAK? KENAPA SEKARANG? BETUL KE AKU BETUL-BETUL CINTA FIDDY? BOLEH KE AKU DENGAN FIDDY LAMA? NANTI MACAM MANA DENGAN MARZUKI? tu semua soalan yang banyak main kat kepala ni hari tu.

tapi sekarang, takde ragu-ragu lagi. ya, semua ni dugaan je. apa yang aku nampak, aku nampak aku BODOH lah sebab boleh pulak was was tentang perasaan aku kat fiddy, perasaan fiddy kat aku, pasal hubungan kitorang.

semalam aku dah dapat jawapan. perasaan aku kat fiddy bukan main-main, bukan untuk sementara.
bila aku renung dia semalam aku nampak cinta kat mata dia. serius ni. aku tak rasa fiddy main-main. fiddy tu baik, caring sgt sgt, tinggi (heboh nak sgt bf tinggi kan?), comel, sweet, romantik, apa lagi yang aku nak? semua cukup. dari hari pertama aku chat dengan dia kat facebook sampai lah hari ni, dia tak pernah buat aku sakit hati, dia buat aku happy je. dia buat aku senyum. ketawa. dia buat aku rasa aku tak nak jauh dari dia. satu lagi, dia buat aku kuat beranganlah. dia buat aku rasa nak kahwin je<----HAHAHA. senang citer, dia sempurnakan hidup aku.

kalau boleh, aku harap dialah jodoh aku. aku nak kahwin dengan dia, hidup bahagia sama-sama dengan dia sampai akhir hayat aku. *dah start dah berangan...

No comments: