29 March 2012

Honey Jaja


Woopps. ni bukan aku punya. nama dia Jaja. 'awek' fiddy. kira madu aku lah ni. huhu. dapat pun lepas rindu kat Jaja semalam. dah berapa hari dah tak berkasihsayang dengan Jaja. hampir-hampir nak merajuk dengan Fiddy sebab tak bawak Jaja tengok wayang semalam. hampir je eh. last-last aku yang decide nak drive. #gedik

baru semalam dapat merasa ride Jaja. terasa cam nak beli je satu Ninja. tapi apa kan daya, memang tak mampu sebab den dah ade kereta & gaji kecik. kalau takde kereta lagi sekarang ni, memang dah angkat sebijik dah.


awak, awak, kite sayang awak, kite sayang Jaja jugak. walaupun bukan saya yang beli, walaupun saya tak share bayar sekalipun, or tolong tuang minyak masa jejalan, boleh ek kite sayang Jaja sesama? dah tersayang, nak buat macam mana. huhu

No comments: