03 March 2012

Lepas aku abang aku pulak

Hari tu keta aku rosak. timing belt putus. tengah highway lak tu. kat highway LEKAS. tau tau je la kat LEKAS tu memalam camne. gelap. nasib baik ada keta peronda tu teman kitorang sampai bapak aku sampai.

pagi tadi sebelum aku gi keje, mak aku cakap anas eksiden. hmm.. tak tahu la eksiden langgar orang ke ape kan? ingatkan nak sms dia nanti. bukak je fb, dia dah upload pic keta dia. jalan tu penuh dengan pasir rupenya. masa tu 6.30 pagi. mesti jalan gelap lagi masa tu. hmm.. sayang gila. aku suka drive keta Gen2 dia nih. lebih lebih lagi kalau bawak malam minggu. huhu.

hmm..kalau anas nak pakai keta aku sementara dia takde keta ni, aku bagi kan je. aku susah sikit kat sini pun takpe. dia dah banyak tolong aku. aku pulak ingat nak angkat scrambler. haha. mampu ke? tah lah.

No comments: