15 March 2011

nak dia! Boleh?

Hari pertama tayangan Hikayat Merong Mahawangsa, aku dapat seat depan sekali. Sakit tengkuk aku tengok skrin. Tak beli tiket awal-awal. Padan muka.

Ni yang aku nak marah ni. Ada ke patut kawan adik aku, Si Muiz the giant & Si Kebab the bebal kata aku penipu. Sebab diorang kata kat Seremban HMM tak tayang lagi. Sial Jahanam punye budak boleh gelak bila aku kata aku ada simpan tiket. Dengan kegeraman yang melampau, aku pergilah lari amek tiket yang aku simpan dalam bilik (sambil sumpah seranah). Aku tonyohkan kepala si Muiz the giant tu kat tiket tu. Hamek ko! Panggil aku penipu lagi sial jahanam.
 
Citer ni best gak la bagi aku. Kalau dari 5 bintang, aku bagi 4 bintang la. Sebab aku ni tak suka la ending hero mati & aku tak suka Ummi Nazeera. Sorry... Yang aku nak tengok nar citer ni sebab trailer cam best je & sebab adanya pelakon & musician mat salleh ni... GAVIN STENHOUSE. Romantik tul dia ngan puteri China tu. Ish! Memang frust la bila part Prince Marcus jatuh dalam laut. T_T. Aku minat sangat dia ni. Nak dia, nak dia... Boleh lah.. Ah dia ada 6pack lagi.  Ish ne leh, dia kan Sharifah Amani punya...
Nak tengok lagi la. Tapi tak tahu bila. Malam ni tengok Rango. Tengok trailer cam kelakar sangat-sangat je.

FA : Sakit tekak =(

No comments: