29 March 2011

aku tahu aku tak baik

rasa macam nak mengamuk. nak campak lappy bodoh ni. nak campak hp2 yang ada ni. nak bg satu taman ni dengar sore aku!!! i'm not in a good mood. tah knp. aku pun tak tahu. aku cepat touching. aku cepat baran 2 3 hari ni. 

aku tahu aku bukan anak yang baik,
selalu menyusahkan mak bapak aku, pernah wat mak ayah aku sedih.
aku tahu aku bukan adik yang baik,
cakap kasar dengan akak & abang aku.
aku tahu aku bukan kakak yang baik,
selalu maki adik aku, panggil dia yang bukan2.
aku tahu aku bukan makcik yang baik,
aku pilih kasih, aku marah takde kesian punye kat fatin tadi, aku jarang belikan diorang mainan
aku tahu aku juga bukan seorang kawan yang baik.
selalu membebankan kawan2 dgn masalah yang tak henti2 singgah dalam hidup aku
aku tahu dan aku sedar aku mmg tak baik. tapi percayalah, aku sangat2 sayangkan korang semua.

FA : tinggalkan aku sendiri.

1 comment:

Betty Latif @ BL said...

i love u too bestie~~dont worry ya=)