24 March 2011

hope ko okay

aku tahu apa kau rasa sekarang ni
relationship status dia dah tak single kan?
mesti kau frust gile
aku tengok wall kau je aku dah tau
bila aku nampak relationship status dia camtu
aku dah agak kau mst jd camni
aku tahu kawan aku ni macam mane
aku bukan baru kenal kau sehari dua
sabarlah eh
mungkin dia bukan jodoh kau
mana tahu dia tak dengan kau sekarang, tapi nanti-2 kita tak tahu kan?
kalau ada jodoh tak kemana la... :)
aku harap kau nampak gunanya aku sebagai kawan
untuk kongsi masalah sama-2 ??
tabahkan hati
aku tahu kau cukup kuat utk hadapi semua ni
  ps : kata-2 aku ni bukanlah kata-2 untuk menambahkan sakit di hati. Jangan kau ingat dia dah berpunya aku jadi happy gile kerana kau dah tak payah tunggu dia macam yang kau cakapkan. TAK! Aku tak happy lansung k, malah aku tak senang hati sebab takut kau buat benda bodoh/merana. (baikkan aku?) So tolonglah jangan salah faham lg atas niat-2 baik aku :)

FA : Apa gunanya kawan kalau tak boleh kongsi suka duka kan?

1 comment:

missCONCLUSION said...

betul-betul. nanti dah takde org laen nk share story, baru org tu carik kite.ppi