24 January 2011

Aku tak bisa memilihmu

Maaf ku tak bisa memilih dirimu kerana ku terhanyut mencintai dia. Inilah SALAHKU yang memberi ruang di dalam hatiku untuk mencintainya

Dear Ewan,
Sorry eh.. Ku tak bisa. haha. Penat dah aku cakap kat kau. Aku tak boleh, aku tak nak, aku tak ready dll tapi kau tak nak dengar. Degil! kan dah ternyanyi utk kau. Padan muka kau. Aku tak rasa la bunga-bunga cinta dari kau. Huhu. Kau tak wat ku jatuh cinta pun. Salah kau, bukan aku. hehe. Kau tu mulut pakai lepas je cakap ape-ape, kedekut lak tu. Camne aku nak jatuh hati kat kau??? Aku dah list kan ape yang aku tak suka pun kau camtu gak. Lagipun kau tu dak Dusun Setia la. Dekat gila dowh ngan rumah aku. Aku tak suka ar carik couple dekat-dekat ni (t aku nak kuar ngn orang lain kantoi plak). Dah lah korang tau pasal aku, tokok tambah cerita-cerita buruk aku lak tu. Mulut macam berak babi je masing-masing! Najis~ Wah.. Konon nak usha aku. Blah la weyh. Status facebook, in a relationship with Syafinas Yaakob tu pe cer? Nasib baik lah~ 

Aku rasa 1 hari nanti ada gak aku copy 100% dari karangan di atas & cakap kat dia terus. Tak tahan ar aku asyik di desak-desak. macam la nak kejar aku sorang. Padahal ayat-ayat manis dia, ingat aku tak tahu ke? Berlambak gurls dia ayat... Pirahhh..!

FA :  Mereject cinta. Takkan aku nak gitau dia aku dah terhanyut mencintai kawan dia. Gila? Haha.

No comments: