27 September 2011

telek adik bucuk aku

Dear telek,
semalam aku mam mangga weyh. tetibe je teringat kau. rindu lah kat kau. kan selalu kalau mak potong mangga, kau ngan aku rebut-rebut. tapi kau takde kali ni. rasa bosan mam mangga tu sorang-sorang.

aku jumpa kawan-kawan kau mesti ade yang tanya bila kau nak balik, mana kau, kau watpe kat karak and watsoever lah. mencik aku nak jawab. diorang tak leh text ko tanya sendiri ke? hampeh tul.

aku dah gi gym balik lek. lain la rasa dia lek. selalu aku nak kuar umah, kau mesti kutuk-kutuk aku. gemuk la, tak leh kurus lah, nanti badan aku ada muscle-muscle lah. gym dah campur laki pompuan sekarang. nanti kau balik, kau dah tak kerja sana kita gi gym sama-sama eh. kau kan nak naikkan badan kau. nak muscle besar-besar.

Telek. balik lah. aku rindu.

Kakak kau yang comel nak mampus tapi kau taknak akui,






:: plan nak gi Broga & Gunung Datuk. tapi plan rasa tak meriah tanpa telek busuk ni.

No comments: