03 December 2010

Seminggu sekilo|Bolehkah?|

Hari ketiga bulan December. Semalam ketemu Farid setelah lama dia menyepikan diri. Dan hari ini mungkin ketemu Betty pula. Mungkin. Tak pasti lagi. Pagi ini aku dapat inspirasi untuk meneruskan plan diet aku yang agak musnah kebabom selepas Hari Raya. Masa mula dulu 74kg, Bulan Puasa 66.5kg, after Hari Raya iaitu berat aku hari ni 69kg. TIDAKKKKKK!!!! Akan mencapai  70kg yang aku sangat tak suka itu. Harus, wajib fieza!! Dan pagi ni aku terinspirasikan oleh Encik Kevin Zahri, yang mana aku boleh tiba-tiba teringat pasal beliau. Haha. Tak berapa pasti kenapa. Sesampainya di tempat keje aku pun bukak la website dia. Tertarik nak beli ebook. RM20 je. Tak mahal pun. Dah order, tinggal bayar je.Setelah wang ditransferkan.

Me : Patut la aku semakin rasa aku semakinsemakinsemakin gemuk. Cis.. naik2.5kg pun rasa cam naik 25kg beb! Tak boleh dibiarkan..

No comments: