03 November 2010

MEMANG macam budak kecik!

Huh dua tiga hari ni badan kejap sihat, kejap rasa cam demam teruk sangat. Contohnya bila bangun pagi rasa sihat, kat tempat kerja rasa cam nak pengsan(nak tid0 time tu jugak!), dah sampai rumah sihat balik & tiba la waktu tidur nanti pasti demam tu datang lagi dan mula lah aku tidur sambil merengek-rengek. Sakit badan la. Sejuk la. Nak air la. Memang demam macam ni ke? Atau aku sorang je yang macam ni? Begini la aku tiap kali demam melanda. Rasa cam umur aku 10 tahun la. cam budak kecik.  

eh same la cam bear sebelah ni..hee~
Kononnya malam tadi dah decide dah nak MC. Nak jugak MC ke bila bangun tidur rasa sihat je? Apa yang nak aku kelentongkan kat doctor tu nanti? So mula lah menyiapkan diri pergi ofis.

OK! Sekarang kat ofis ni. Demam ku bermula semula. Batuk. Selsema. Sejuk. Ahh nape aircond ni sejuk sangat?! Damn.. 

me : suara serak-serak ala-ala Ella ni.. tapi kureng tol hidung plak tersumbat. kalau tak, nak gi test karok lagu ella... kang jadik rock sengau plak?! taknak la!

4 comments:

Cikedies said...

hoho baru leh komen.. hehe itu je.. sekian terima kasih.. hehe

ScHaN ® said...

ko ni demam cam nk berlaki je.. ahaha.. ade BF leh la BF belai2 ko time ko demam.. ahahaha

Fieza Areyza said...

yani,,, haha.. br la de org comment..

Fieza Areyza said...

sinchan,,, demam nk blaki tu camne eh?
BF pun takda lawh..
bis gi mana sih? carik sorg dua bleh?