08 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Baju raya korang warna pe? Aku punye hijau.. 1 lagi hitam. 1st time dalam hidup aku beli baju kurung hijau. Padahal tak suka pun warna tu sebelum ni. Sebabnya? Marzuki punya baju melayu hijau? Tah la.. Cat rumah pun aku pilih hijau..  Tgk, kad raya ni pun hijau jugak.. Ape sumer hijau je ni?

Aku dah ready dah nak raya. Tinggal risau je meriah yang aku harapkan tak terasa. Sebab raya ni Angah & Alang tak raya kat umah mak, masing-masing raya kat rumah mertua. Yang Alang tu maybe datang kot raya pertama tu sebab rumah mertua dia kat Rantau je.

Kawan-kawan,
selamat hari raya. maaf zahir & batin. Kalau ade salah silap, harap dimaafkan. yang tau rumah aku, jemput le dtg rumah.

Fieza : Mharapkan sedara mara & kawan2 utk meriahkan raya aku~

No comments: