30 July 2010

Hari ini Birthday Saya!~21 tahun


 happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to Hafizah
happy birthday to me
  • Semoga hidup aku menjadi lebih baik, lebih indah & lebih bermakna dari sebelum ni..
  • Tak perlukan hadiah/sambut2.. cukuplah kawan-kawan wish sama ada mmg ingat atau teringat atau baru tahu. Ramai sangat yang wish kat FB, trimas!
  • Dan, orang-orang yang aku sayang ada disisi di hari lahir aku..
Lepas kerja jap gi, balik rumah ada anak sedara~confirm cam org gila masa nak wish t,haha
mak~lom wish lagi.. mak ingat ke x??
Malam pulak main futsal dengan geng Ultra.. nak main gak kali ni.xnk tlepas lagi.~kita ada geng baru, Betty.
Dan besok, hmm ntah la...
Menunggu someone lagi wish.. NH tak nak kol aku lg dah kot..
& aku tak lagi mengharap&menunggu si Arey tu wish.. Xkan dapat de...~xpenah wish pon!

Fieza : Kalau nak bagi hadiah, apa salahnya..hehe

No comments: